Jakie ćwiczenia odchudzające stosować?
1 vote, 4.00 avg. rating (82% score)

Jakie ćwiczenia odchudzające stosować ?

Z ćwiczeń aerobowych wybrałem na początek szybkie spacery i bieganie truchtem na świeżym powietrzu nie dłużej jak 30 minut dziennie. Ćwiczyłem tak by nie dostawać zadyszki bo wtedy jest to oznaka nie wystarczającej ilości tlenu w organizmie i palimy w tym momencie przede wszystkim mięśnie a nie tłuszcz znajdujący się pod skórą i takie wymuszanie na organizmie czegoś czego on nie jest w stanie na dana chwilę wykonać jest drogą na manowce. . Więc jeśli chcesz wytrwać w ćwiczeniach to nie forsuj się bo one też musza dawać satysfakcję i przyjemność.

Dobrym motywatorem jest wyznaczanie sobie celów, ale takich realnych do osiągnięcia. Ja na przykład kiedy chodziłem na spacery starałem się na początku szybko chodzić a potem biegać i łączyć to ale tak by jak najwięcej przebiec i zawsze mierzyłem sobie trasę od wyznaczonego punktu A do B. Im dalej przebiegłem a przychodzą takie dni w końcu gdzie zaczynasz biec coraz dłużej i dalej i to daje mi osobiście kopa do dalszego działania bo widziałem postępy w tym co robiłem i skupiałem swoją uwagę bardziej na efektach kondycyjnych i siły mięśni niż na wyglądzie bo to jest tak naprawdę efekt końcowy, który dostaje się w nagrodę a przychodzi to z czasem.

Najszybszy rezultat w wyglądzie i w samopoczuciu osiągnąłem w pierwszych 2 tygodniach kiedy zastosowałem dietę, która zawarłem w moim poradniku, a potem przeszedłem na dietę zrównoważoną i bardziej urozmaiconą.