facebook.pl/joyfitnessmielecVideo tour

Zbędne "boczki" - pomożemy Ci się z nimi uporać!

Wielu ma problemy z tzw. "boczkami". Pomożemy Ci się z nimi uporać !

Niejednokrotnie wiele osób zastanawia się jak efektywnie pozbyć się tkanki tłuszczowej, zwłaszcza na brzuchu czy w okolicy bioder. Odpowiedzią na to jest  trening aerobowy.

Co oznacza taki trening?

Mianowicie „aeroby” polegają na podniesieniu Twojego tętna do odpowiedniej wysokości i utrzymywaniu go przez około 50-60 minut. Spalanie tkanki tłuszczowej następuje dopiero po 35 minutach. Podczas treningu aerobowego tętno powinno być utrzymywane na poziomie 60-65% tętna maksymalnego.

Chcąc uzyskać swój cel trzymaj się trzech głównych zasad:

 1) Minimalny czas treningu to 50 minut.

 2) Przez cały trening należy utrzymywać to samo tempo.

 3) Tętno powinno być na poziomie 60-65% tętna max.

Trening aerobowy możesz wykonywać samodzielnie korzystając z: skakanki, spacerów, biegania. Na siłowni wykorzystuj: rowerek stacjonarny, orbitrek czy bieżnię. Jeśli preferujesz zajęcia grupowe, to możesz skorzystać z zajęć Indoor Walking czy STEP FatBurner.

Dzięki takim formom ruchu przede wszystkim bez problemu możesz monitorować tempo treningu, które przez cały czas musi być takie samo.

Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Cookies to małe, nieszkodliwe pliki tekstowe przechowywane przez Twoją przeglądarkę . Nasza strona wykorzystuje te pliki do zapisywania Twoich preferencji w celu ułatwienia przeglądania . Nie musisz obawiać się o swoją prywatność. Korzystanie z naszej strony bez zmian ustawień plików cookies oznacza, że będą one zapisane przez Twoją przeglądarkę. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies..