Oczekiwane korzyści

0
1838
Rate this post

Oczekiwane korzyści

Ostatnim i bardzo istotnym składnikiem przy opisywaniu rynku docelowego jest korzyść, jakiej oczekuje nabywca. Korzyść ta łączy się z pierwszym, omawianym wcześniej składnikiem upozowania: kluczową korzyścią, którą twa firma oferuje klientom. Czy korzyść, jaką oferuje twój produkt lub usługa pokrywa się z korzyścią, jakiej oczekują nabywcy na rynku docelowym? Czy twój produkt lub usługa są w ogóle potrzebne? Jeśli oferowane korzyści przystają do potrzeb rynku docelowego, zobaczysz rezultaty w postaci wzrostu obrotów. Jeśli produkt czy usługa są dobrej jakości i przystają do wyobrażeń nabywców o produkcie, które twoje upozowanie wytworzyło na rynku, klienci z twego rynku docelowego dokonają powtórnych zakupów. Wypełniając arkusz roboczy opisz krótko swego najlepszego potencjalnego klienta albo narysuj jego portret, bądź też wyszukaj w kolorowych czasopismach zdjęcie i przyklej w tym miejscu. Nie zapomnij opisać, w jaki sposób taka osoba myśli oraz jak twój produkt czy usługa ułatwią jej życie.