facebook.pl/joyfitnessmielecVideo tour

 

 

BODY BALL 

Ćwiczenia z piłką. To prosta gimnastyka, kształtująca sylwetkę, wzmacniająca wytrzymałość całego organizmu, trenująca równowagę, koordynacje, gibkość. Ich największą zaletą jest możliwość rozwoju sprawności całego organizmu lub tylko wybranych partii ciała, najbardziej problematycznych dla każdej kobiety, czyli np. brzucha, bioder i pośladków. Samo siedzenie na piłce daje efekty- wzmacnia mięśnie brzucha oraz grzbietu, a także stabilizuje kręgosłup. Przez to, że piłka reaguje automatycznie na każdy nasz ruch, mięśnie są aktywne przez cały czas. Z czasem nabieramy wprawy i przyzwyczajamy się. 

PILATES 

Jest metodą mającą na celu stworzeniu równowagi w ciele. Jest treningiem "dobrego samopoczucia". Wpływa na to jak wygląda ciało, jak odczuwamy i jak ono pracuje. Mięśnie rozciągają się, wzmacniają i stają się bardziej elastyczne, dlatego całe ciało odzyskuje sprężystość, poprawia się sylwetka, figura staje się smukła i młodzieńcza. Ćwiczenia bez stresu i męki wykonywane przy dźwiękach spokojnej muzyki wprowadzają nas w dobry nastrój i poprawiają wygląd naszego ciała. Do lekcji Pilatesa można zastosować również przybory , m.in.: małe piłki, duże piłki, poduszki balnced pad - stanowią one dodatkowo niestabilne podłoże, które przyczynia się do jeszcze lepszego czucia własnego ciała, doskonali precyzję ruch, poprawy równowagi Fizjoterapeuci określają tę metodę jako jedną z najbezpieczniejszych form aktywności ruchowej. Zajęcia dla wszystkich. 

SZKOŁA KRĘGOSŁUPA

Zajęcia prozdrowotne stworzone z myślą o osobach starszych, nastawione na wzmacnianie całego ciała. Poprawiają gęstość kości, która maleje z wiekiem, przez co te stają się podatne na złamania i urazy. Zajęcia gwarantują sprawność fizyczną oraz świetne samopoczucie każdego dnia. Są dostosowane do możliwości uczestników. 

YOGA 

Dalekowschodni system ćwiczeń w nowoczesnej formie. Ćwiczący uwalnia się od napięć, zaczyna odczuwać odprężenie i przypływ energii. Jest to bardzo bezpieczna forma zajęć. Pozycje jogi zwane "asanami" wzmacniają ciało, zwiększają siłę, gibkość i elastyczność, pozwalają także pracować nad oddechem i wyciszają. Yoga to doskonały trening dla każdego.  

Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Cookies to małe, nieszkodliwe pliki tekstowe przechowywane przez Twoją przeglądarkę . Nasza strona wykorzystuje te pliki do zapisywania Twoich preferencji w celu ułatwienia przeglądania . Nie musisz obawiać się o swoją prywatność. Korzystanie z naszej strony bez zmian ustawień plików cookies oznacza, że będą one zapisane przez Twoją przeglądarkę. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies..