Wynagrodzenia pracowników oddelegowanych

0
1039
Rate this post

Czy zdarzyło Ci się kiedyś być w delegacji? Jeżeli jesteś gdzieś zatrudniony, to zapewne tak. Wyjazdy służbowe mogą mieć różnoraki charakter. Zależy on od wielu czynników. Najważniejszym z nich jest branża, w jakiej pracujemy. Menadżerowie wyższego i niższego szczebla z branż wysoko wyspecjalizowanych jeżdżą zazwyczaj na różnego rodzaju szkolenia oraz spotkania biznesowe. Pracownicy niższego szczebla udają się zazwyczaj na kilkudniowe kursy doszkalające. Pracownicy służby zdrowia odbywają obowiązkowe kursy w ramach swojej specjalizacji oraz tuż po niej. Lekarze rezydenci muszą odbywać kilka kursów w ciągu roku. Bardzo ważne są wynagrodzenia pracowników oddelegowanych. Oczywiste jest, że życie na wyjeździe jest zazwyczaj droższe, niż to na miejscu. Ze względu na to, warto jest rozważyć zwiększenie wynagrodzenia. Dodatkowo pracodawca ma obowiązek pokryć koszty szkolenia, podróży oraz wyżywienia. Taki obowiązek nakłada na niego prawo. W innym wypadku pracownicy musieliby przeznaczać na to własne pieniądze.