Dieta na płaski brzuch
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)

Dieta na płaski brzuch

Muszę przyznać, że w pewnym okresie mojego życia zanim zacząłem stosować metodę zrównoważonej zdrowej diety opartej o naturalne produkty żywności miałem poważny problem z zaokrąglonym brzuchem mimo już nie dużej tkanki tłuszczowej. Stosowałem różne diety na płaski brzuch. Teraz wiem na czym polegał mój błąd.
Pomijając fakt, że większość diet to kompletna bzdura, to przede wszystkim miałem często zwyczaj nie jedzenia śniadania lub jadłem śniadanie dopiero o 11:00 a to dlatego że rano nie odczuwałem głodu. Czy Ty również masz taki zwyczaj? Jeśli Twoja odpowiedz jest twierdząca to należy ten zwyczaj po prostu zmienić, by móc cieszyć się płaskim brzuchem. W poniższym tekście wyjaśniam dlaczego. Możesz także przeczytać darmowy poradnik, kliknij tutaj aby pobrać LUB sprawdzić domowy zestaw ćwiczeń kliknij tutaj…
Dieta na płaski brzuch, a jedzenie ciepłego śniadania

Dość powszechny zwyczaj niejadania śniadań ( i zastępowania ich kawą ) prowadzi do spożycia zbyt obfitych posiłków w drugiej połowie dnia i jedzenia między nimi. Żołądek pracuję bez przerwy, co w konsekwencji prowadzi do uczucia wyczerpania wieczorem, jako objawu przemęczenia układu trawiennego. Najadanie się wieczorem za cały dzień powoduje ,że układ pokarmowy zamiast odpoczywać w nocy, pracuje, a człowiek budzi się rano zmęczony ( i wtedy zachodzi potrzeba wypicia kawy ).

Wieczorem trawienie trwa dłużej. Właściwie tylko w uprzemysłowionych społecznościach porządek dzienny został uzależniony od rytmu pracy i największy posiłek ludzie zjadają na kolację co na płaski brzuch działa niekorzystnie. Jeśli pracujesz, może być Ci trudno zjeść solidny posiłek w południe, ale postaraj się zjadać ciepły obiad we wczesnych godzinach popołudniowych, a nie wieczornych. Taka nie wielka zmiana ma ogromny wpływ na przemianę materii,a to klucz do szczupłej sylwetki. dzięki takiemu zabiegowi ciężar ciała ustabilizuję się, a brzuch nie będzie wypchany w skutek zalegających w nocy pokarmów.

Na początku wymaga to dyscypliny by zmienić stare nawyki ale potem ten nowy nawyk staję się już zupełnie naturalny. Kiedy zastosowałem taki system zdrowej diety i przestrzegania ogólnych zasad dotyczących godzin przeznaczonych w ciągu dnia na posiłki poczułem się znacznie lepiej i szczuplej. Teraz nie wyobrażam teraz sobie by zacząć dzień bez ciepłego śniadania.